2011. július 7., csütörtök

Tonhalsaláta

Ha már saláta, akkor azt igyekszem jó fullosra elkészíteni, hogy jól is lakjak. :) Íme az egyik kedvencem...a tonhalsaláta.


Hozzávalók: 

jégsaláta
lilahagyma
főtt tojás
olajbogyó
mozzarella
tonhal
citrom leve

Igen bonyolult az elkészítése. A jégsalátát összetépkedtem, erre rátettem a szeletekre vágott főtt tojást, karikákra vágott lilahagymát, lecsöpögtetett tonhalat, olajbogyókat, mozzarellát. Végül pár csepp citromlével meglocsoltam és ennyi. Naaagy kedvenc. :) 

Megjegyzés: halat nem viszünk munkahelyre. :) Ha mégis akkor a kiskonyhában fogyasszuk el és ne az irodánkban. Ha mégsem így történt, akkor fogadjuk bátran a hozzánk érkezőktől a dícsérő szavakat, miszerint "dejóillat van itt", miközben tudjuk, hogy jó büdös halszag van, akárcsak a bringás táskámban. ;) Mert ha már szállítás, akkor a megfelelő csomagolásról se feledkezzünk meg. :)

10 megjegyzés:

Foodafok írta...

Akár "büdös", akár nem, NAGYON JÓ!

Petra írta...

Isteni finom lehet!

Blogkonyha írta...

Tényleg fullos, minden jó benne van!!!Imádom!

Ami írta...

nyami-nyami!
Bár salátát ebédeltem, ez a saláta most nagyon kedvemre való lenne :)

Bianka írta...

Én is salátát ebédeltem és vacsira is ezt fogom, de még ez is jöhet uzsonnára

Mónika írta...

Nagyon jó ötlet!

Barbi konyhája írta...

Ezt bizony én is szívesen megenném!
Pedig nem vagyok egy nyuszi.. ;D
Le is mentem!

Panna írta...

De rég vágyom már én is egy jó kis halas salátára. Jó, hogy eszembe juttattad :))

Kati írta...

Én is szoktam készíteni halsalátát, hagymával és főtt tojással.

Mókus írta...

pfúamindenit! iszonyatosan megkívántam tegnap, mikor láttam ezt:D meg is csináltam vacsorára:) Bár nálunk a tonhalsaláta kolis verziója még fullosabb ennél is, van benne konzervkukorica, sajt, paradicsom, saláta, olajbogyó, és persze a tonhal. fura kombónak tűnhet de istenibaromijó:)