2011. július 9., szombat

Joghurtos mini palacsinta

Mikor megláttam Mozzarelli-nél ezt a mini palacsintát, nem volt kérdés, meg kell csinálni, pláne, hogy pikk-pakk kész. Így mikor felkeltem mindjárt neki is láttam. Eredeti, nem update-os recept megtekinthető: itt


Hozzávalók (kb 20 kis darabhoz):

500 g natúr joghurt (lidl-s változat 32g CH)
110 g rétesliszt (~84 g CH - a sima liszt ch-ját vettem alapul, a rétest nem találtam, nem is szoktam használni)
110 g master mix (10 g CH)
1 tk sütőpor
1 csipet só

Összesen:  126 g CH (20 db-al számoltam, így 1 db  6,3 g CH) - szóval nem kell egybe befalni, mégha finom is! :) És erre jön még a lekvár/diókrém minimális ch-ja.

A hozzávalókat összekeverjük. Kevés olajon kanálnyi mennyiségeket kisütünk. A kanál segítségével kilapítjuk a kupacokat. Jól átsütjük mindkét oldalt. 
Én U1 lekvárral és U1 diókrémmel fogyasztottam, míg Bence így (és az ő része gofrisütőben sült ki, ezért sem tudom pontosan, hogy hány darab készült): 


A tésztába nem került cukor, de nem is hiányzott.

7 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszták lettek a mini palacsintáid! Minek is nagy? Sokkal gusztábbak így és a lekvár rajta igen jól mutat!

Elena írta...

Teljesen odavagyok!!! ;))))) wooouw!!!!
Nyilatkozz!! Fini volt??? Egész nap melóztam, de látom megoldottad az evőkanál problémát...;) csak este láttam h írtál..:(
Szép estét!!!

Panna írta...

Én is mini palacsintát sütöttem a napokban. El is fogyott mind egy szálig :))

Bianka írta...

Remek nagyon finom

Marika írta...

Nagyon jól néznek ki! Ki fogom próbálni, koszi!

Beastie írta...

de jól néznek ki :) igazán cukik :)

Emoke írta...

köszi-köszi :) e.